Πέμπτη 5 Απριλίου 2012
Προχθές πήγα να αγοράσω στο συνοικιακό μαγαζί ηλεκτρικών ειδών μια συσκευή για το σπίτι και αντίκρισα με έκπληξη μου το λουκέτο στο μαγαζί του κ. Σάκη.
Πιο κάτω συνάντησα τον φίλο μου τον Κώστα που με προσκάλεσε να πιούμε  καφέ και να συζητήσουμε τον πρόσφατο χωρισμό με την γυναίκα του.
Το τηλέφωνο μου χτύπησε , ήταν ο κουμπάρος μου ο Μήτσος . Μόλις τον έδιωξαν από τη δουλειά του.
Η παιδική μου φίλη  η Ελευθερία που νοσηλευόταν για μέρες στο νοσοκομείο από μια ανίατη ασθένεια , πληροφορήθηκα ότι έχασε τη τελευταία μάχη της ζωής της.
Ο αδελφός μου ο Δημήτρης , μέρες τώρα έχει να χτυπήσει το τηλέφωνο των παραγγελιών στο μαγαζί του.
Πολλοί, μα πάρα πολλοί, συνάδελφοι μου που ξεκινήσαμε τη δουλειά μαζί , έχουν παψει να είναι πια συνάδελφοι.
Στο νοσοκομείο που εργάζομαι η Μενια η προϊσταμένη γκρινιάζει όλη μέρα για την έλλειψη αναλώσιμων και εργαλείων στην κλινική της. Το ίδιο και ο φίλος μου ο Μιχάλης ο γιατρός που δεν έχει τα απαιτούμενα μέσα να αντιμετωπίσει τους ασθενείς του.
Νατος και ο νοσοκόμος ο Θανάσης που ασθμαίνοντας ανεβαίνει τις σκάλες . Το νοσοκομείο ,λέει, δεν έχει χρήματα να πληρώσει τους συντηρητές των ασανσέρ και αυτά δεν λειτουργούν, γαμωτο μου.
Ο κυρ Βασίλης στον από πάνω όροφο πέρασε βαριά πνευμονία από την οικονομία που έκανε στο ακριβό πετρέλαιο και η Γεωργία η περιπτερού δουλεύει και σε ταβέρνα το βράδυ για να μεγαλώσει τα παιδιά της ,αφού πρόλαβε ο αλκοολικός άντρας της να την εγκαταλείψει.
Ο φίλος μου ο Ηλίας αγωνιά να πληρώσει το ΦΠΑ στο τέλος του μήνα , ο Γιώργος βρίζει την τύχη του που μόλις του έσκασαν δυο επιταγές και ο φίλος μου ο Γιάννης προβληματίζεται πως θα βγάλει τη μισθοδοσία του μήνα για τους εργαζόμενους του.
21% η ανεργία, 60.000 λουκέτα περιμένουν μέσα στο 2012, 1 στα 3 στεγαστικά δάνεια δεν μπορούν να πληρωθούν , χιλιάδες νέοι παίρνουν το δρόμο της ξενιτιάς και η εκκλησία ανακοινώνει ότι τα συσσίτια της έχουν φτάσει τα 250.000 καθημερινά.
Είναι καιρός τώρα που ψάχνω να βρω έναν ευτυχισμένο άνθρωπο να τον ζηλέψω.
Για πρώτη φορά η στατιστική έχει ονοματεπώνυμο.
Το όνομα της ;
77χρονος συνταξιούχος αυτοκτόνησε στη Πλατεία Συντάγματος.

Αντώνης Κρούστης
Fileleftheros1966.blogspot.com
Υ.Γ.  Τα ονόματα δεν είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα με ονόματα και καταστάσεις είναι αληθινή.

2 σχόλια:

MacGyver © είπε...

Ο αδιόρθωτος παλαιοκομματισμός εξακολουθεί να ψεύδεται.
Για το μόνο που ενδιαφέρεται είναι η αυτοδυναμία του κόμματος.
Εν προκειμένω ενδιαφέρεται μόνο για την πράσινη αυτοδυναμία, που είναι αποκομμένη από τη μαύρη Ελλάδα.
Με έντονο το ΝΑΙ των αμετανόητων μνημονιακων : ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ
ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.....
ΦΙΛΕ ΓΡΑΨΟΥ ΣΤΟ Ε.Πα.Μ. ΚΑΙ ΕΛΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Π-Σ-Κ
6-8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...
http://www.epam-hellas.gr/
http://www.livestream.com/epamwebtv

Αντώνης Κρούστης είπε...

Φιλε μου σ'ευχαριστω για την προταση, για την οποια φανταζομαι οτι την εκανες γιατι το αρθρο μου ακουμπαει δικες σου ευαισθησιες. Θελω να σε πληροφορησω ομως οτι κανεις δεν εχει αποκλειστικοτητα στις ευαισθησιες και εμεις οι φιλελευθεροι οπως και σεις οι αριστεροι εχουμε τον ιδιο βαθμο αλληλεγγυης με μονο μια διαφορα, οτι εμεις εχουμε και συγκεκριμενες προτασεις που δινουν λυσεις στο πονο και την δυστυχια την οποια προκαλεσε το τελευταιο σοβιετικο καθεστως του κοσμου που καταρρεει και απειλει να παρει μαζι του και ολοκληρη την Ευρωπη.
σ'ευχαριστω
Α.Κ.

Blog Archive

Συνολικές προβολές σελίδας

Άρθρογραφία χρονικά

Ιστοσελίδα του Αντώνη Κρούστη. Από το Blogger.

Άρθρογραφία κατά ετικέτα

Αναγνώστες

Προτάσεις ιστοσελίδων

Γνωμικά

Πρωτοσέλιδα

Τροφή για γνώση